Wednesday 18 June 2008

Being tag again...lolx...malay summore

Anyway...all must be type in malay..hope my malay still works...haha

7 Fakta Tentang Saya.

1) saya semestinya seorang lelaki...haha
2) suka makan benda yang sedap lar,habis tu?
3) baru je habis peperiksaan
4) suka pergi main aktiviti mengelongsor dengan kereta,tapi,tak keta tak siap lagi
5) saya dah lama tak pergi luar negara
6) cita-cita saya : orang kaya
7) saya suka anjing saya yang comel...

7 Perkara yg Menakutkan Saya
1) hanya saya seorang saja di dunia ini
2) minyak petrol naik lagi
3) lumpuh
4) buta
5) keluarga hilang
6) pekak(sebab tak dapat dengar lagu lagi)
7) nampak hantu

7 Lagu Buat Sekarang
1) Leo Ku - Lagu Raja Cinta(Qing Ko Wong)
2) Whitney Houston - Saya Selalunya Mencintai Kau(I Will Always Love You)
3) Leona Lewis - Tumpah Cinta(Bleeding love)
4) Bob Marley - Tiada Perempuan,Tiada Tangisan(No Woman,No Cry)
5) Bob Marley - Jangan Risau,Bergembira(Don't Worry,Be Happy)
6) Richard Marx - Tunggu Disini(Right Here Waiting)
7) Shania Twain - Masih Awak Lagi(You'r Still The One)

7 Perkara yg Selalu Saya Sebut
1) Hidup Teruk(Life Sux)
2) Apa Nak Buat(Wat To Do)
3) Babi
4) alah
5) Deng
6) Ma De
7) F###!!!

7 Perkara yg amat Bernilai
1) Keluarga
2) Kawan
3) Pelajaran
3) Pengalaman
4) Anjing saya
5) Duit
6) Emas
7) Cinta

7 "Pertama Kali" Dlm Hidup Saya
1) Duduk dalam Kereta berkemampuan untuk menggelonsor(Drift)
2) mencapai 170km/h,bercadang untuk memcecah 200km/h
3) Taip blog dlm bahasa Melayu
4) Naik Genting sambil menggelonsor sikit
5) Pergi Kedai Jaza...wakaka
6) Tak Tidur untuk 2 hari berturut-turut
7) Tidak makan untuk 2 1/2 hari...


7 Orang Bertuah yg Kena Tag Ini:

1)Candy(for tagging me 1st,now u can choose not to do it..as i guess u dun understand it in BM/malay...haha,god,im so evil...)
2)Kelvin
3)Denise
4)Mel aka Melissa
5)seetloong
6)zamil
7)Matthew....

lolx...again..u all can choose not to do if too bz...hehe

2 comments:

Anonymous said...

Oooiii... y u tag me... my BM is nt as gd as u la... haha~~ anyway since I juz only realise I got tagged, gimme sometime to do it in my blog ya! :p

zamildrift said...

Cantik. Nama saya disitu. Wakaka.